Wedlund Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Tjenare alla underbara människor! :D Jag har en fråga! Som ni vet så är det många som gjort "filmer" då de filmar ifrån spel som t ex: Battlefield, Counter-Strike och sånt. Och gör asroliga filmer :D Jag undrar om någon här vet hur man gör så? eller vilket program man behöver? Tack på förhand! 0 Quote
Tor nilsson Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Jag har nåt som heter "Camtasia". Det funkar bra 0 Quote
barnholdt Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Jag körde med fraps http://www.fraps.com/ när det begav sig en gång i tiden :) 0 Quote
Ayame Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Jo jag kör med fraps också, enkelt och snabbt. Inga klagomål här. 0 Quote
Ekorren Posted June 11, 2006 Posted June 11, 2006 I just cs så finns det något program som man använde cs demon och gjorde om till film. Annars så anväder de flesta som de andra nämner här fraps. geekplayer lr vad det nu hette använde man för att "köra ut bilder" från demot typ...lr nått :D 0 Quote
Recommended Posts