Zhyron Posted December 11, 2003 Posted December 11, 2003 Är det möjligt att lägga in skratt efteråt att man gjort filmen och ändå få det att låta verkligt? Kan man rippa det från andra filmer? Finns det någonstans att ladda ner skratt (olika skratt inte det klassiska fake skratten all har hört på TV)? 0 Quote
Henrik.Andersson Posted December 11, 2003 Posted December 11, 2003 hitta en bra skådis och en minidisk så är saken klar. men jag tycker och tror det blir svårt ändå. beror på hur bilden ser ut som skrattet ska ligga på (nb eller HB) eller bäst är om bilden ligger på nån annan. jag hatar den kollegan i beck som är dubbad, måste ringa sonet och fråga varför de gjorde så. mvh henrik 0 Quote
lilla_farbrorn Posted December 15, 2003 Posted December 15, 2003 [citat=Henrik.Andersson]Jag hatar den kollegan i beck som är dubbad, måste ringa sonet och fråga varför de gjorde så.[/citat] Förmodligen får de pengar till produktionen från någon av de samproducerande utländska bolagen för att ha en "utlänning" med. Kollegan pratar i det här fallet egentligen norska. 0 Quote
Recommended Posts