TDA Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 För alla er skräckälskare (iaf ni som missat detta) kommer julafton tidigt. :) En producent har samlat ihop ett gäng skräck-regissörer och låtit dom regissera varsin entimmes episod till en teveserie. Varje avsnitt är fristående och enligt vad jag förstår har man inte direkt hållit tillbaka nån. Enligt uppgift skall det finns ett gäng pärlor i denna svit som omfattar tretton filmer. De tre första filmerna släpptes i Sverige idag och har regisserats av Carpenter, Joe Dante och...*trumvirvel* Dario Argento. Han har valt att filmatisera en gammal serietidning (alla ni som är gamla nog minns kanske den utmärkta Action där den korta historien Jenifer publicerades). Serien är sjysst så jag gissar på att filmen också är det. Dante har gjort en extremt Bush-kritisk zombiefilm...kan det bli bättre? 0 Citera
berlin87 Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 Låter lysande, tack för tipset =) .. Såg på imdb att carpenters avsnitt har 7,8 i betyg, vilket e riktgit bra :) 0 Citera
_nemo_ Postad 18 juni 2006 Postad 18 juni 2006 Finns en riktigt bra artikel och recensioner av alla delar i månandens nummer av Stardust. Ser mest fram emot Imprint som släpps i Sverige i augusti. Cigarette burns är den enda jag sett i serien hittills och den är grymt jävla bra. Hoppas på en fet exklusiv samlarbox med alla delarna. 0 Citera
TDA Postad 19 juni 2006 Författare Postad 19 juni 2006 Hmm, är nya Stardust släppt eller har du specialkontakter nemo? Hittar den ingenstans... 0 Citera
_nemo_ Postad 19 juni 2006 Postad 19 juni 2006 [citat=TDA]Hmm, är nya Stardust släppt eller har du specialkontakter nemo? Hittar den ingenstans...[/citat] Prenumerant =) 0 Citera
TDA Postad 19 juni 2006 Författare Postad 19 juni 2006 *Doh* Borde jag kanske tänkt på. :) Undrar varför jag inte är det, måste åtgärdas. 0 Citera
Khafka Postad 19 juni 2006 Postad 19 juni 2006 [citat=_nemo_]Finns en riktigt bra artikel och recensioner av alla delar i månandens nummer av Stardust. Ser mest fram emot Imprint som släpps i Sverige i augusti. Cigarette burns är den enda jag sett i serien hittills och den är grymt jävla bra. Hoppas på en fet exklusiv samlarbox med alla delarna.[/citat] Håller med, Cigarette burns är grymt bra. Troligen den bästa hittills (har inte sett Imprint ännu). Landis episod var också mycket bra! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.