milton Postad 29 maj 2006 Postad 29 maj 2006 Jag är på jakt efter en låt som jag inte vet vad den heter, vet heller inte om det är en freeware eller inte. Vill gärna veta namn på grupp/låtskrivare samt vad låten heter. Den används oftast i slowmotion och då framförallt i sportscener. Jag har för mig att den används i spelet Track and Field eller i nån form där man springer med en fackla, men jag kan ha fel. Ni vet säkert vilken det är. Tack på förhand 0 Citera
Fredrik Blom Postad 29 maj 2006 Postad 29 maj 2006 Antar att du är ute efter musiken till filmen "Chariots of Fire"? Kompositören heter Vangelis och den låt du är ute efter heter eg. "Titles", men brukar kallas just "Chariots of Fire". Cheers, Rico 0 Citera
milton Postad 29 maj 2006 Författare Postad 29 maj 2006 Tack så mycket, det stämmer det är den musiken.. nu när du nämner den så känner jag igen den.. tack än en gång 0 Citera
Airwolf Postad 18 juni 2006 Postad 18 juni 2006 Ett fantastiskt soundtrack av en fantastisk kompositör. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.