maxv Postad 28 maj 2006 Postad 28 maj 2006 Jackson ska/håller på att göra film utav Halo spelet till Xbox. Hur tror ni det kommer att bli? Hoppas det blir bättre än med King Kong. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 28 maj 2006 Postad 28 maj 2006 http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=5667 0 Citera
maxv Postad 28 maj 2006 Författare Postad 28 maj 2006 MMM, självklart finns det redan en tråd, så fort jag startar nått :( aja då vet jag ;) 0 Citera
berlin87 Postad 28 maj 2006 Postad 28 maj 2006 Peter Jacksons har inget med filmen att göra. Blev personligen skitglad när jag hörde att Peter Jackson skulle göra Halo (för vem kan göra en sådan film bättre än han?), men läste en intervju där han berätta att den enda rollen han kommer ha i projektet är som executive producer. Jackson håller istället nu på med filmen The lovley Bones, som visst kommer vara i ungefär samma stuk som Heavenly creatures. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.