mathiask Postad 23 maj 2006 Postad 23 maj 2006 använder adobe premiere elements 2.0. Jag har ett klipp som jag klippt ur ett större klipp.en person som dyker. jag vill ha det klippet uppspelat flera gånger. mao dyket visas tex 3 gånger. hur gör jag det? 0 Citera
Ior Postad 23 maj 2006 Postad 23 maj 2006 Går det inte att kopiera klippet i tidslinjen, precis som i vanliga Premiere Pro? 0 Citera
Rogge Postad 24 maj 2006 Postad 24 maj 2006 [citat=mathiask]ingen som vet hur man gör?[/citat] Markera det klipp du vill kopiera och tryck Ctrl+C för att kopiera. Placera sedan tidsmarkören där du vill att klippet skall klistras in och tryck Ctrl+V för att klippa in det. 0 Citera
Ior Postad 24 maj 2006 Postad 24 maj 2006 [citat=Rogge][citat=mathiask]ingen som vet hur man gör?[/citat] Markera det klipp du vill kopiera och tryck Ctrl+C för att kopiera. Placera sedan tidsmarkören där du vill att klippet skall klistras in och tryck Ctrl+V för att klippa in det.[/citat] Precis så jag menade ju. :) Hur försökte du göra, mathiask? 0 Citera
mathiask Postad 24 maj 2006 Författare Postad 24 maj 2006 jag provade allt möjligt, första gången jag använder detta prog så är i inlärningprocessen nu 0 Citera
jmalmsten Postad 24 maj 2006 Postad 24 maj 2006 vill säga det med ett leende... :D rtfm f1 :D... hehe 0 Citera
Ior Postad 24 maj 2006 Postad 24 maj 2006 [citat=jmalmsten]vill säga det med ett leende... :D rtfm f1 :D... hehe[/citat] Skönt, nu slipper jag säga det. ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.