mottosson Postad 19 maj 2006 Postad 19 maj 2006 Jag letar efter en film där effekter demonstreras, den är från något företag. Bl.a. så byter de färg på håret på en kvinna samt byter från dag till kväll till natt m.m. m.m. Kommer inte ihåg vart jag hittade den eller vad företaget heter.... skulle vara super om någon kände igen beskrivningen o visste vad det var för film! Tack på förhand! 0 Citera
_nemo_ Postad 19 maj 2006 Postad 19 maj 2006 Vet vilken du menar och jag vet att det ska finnas en länk till den någonstans på forumet, jag sökte lite men hittade tyvärr inte. Mer än så kan jag inte hjälpa dig. Det är bara och leta igenom forumet =) 0 Citera
walfridson Postad 19 maj 2006 Postad 19 maj 2006 denna tråden? http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=6454&highlight=kratta 0 Citera
_nemo_ Postad 19 maj 2006 Postad 19 maj 2006 Jaaapp, det var den ja mena iaf, vissa kan sina grejer, jag sökte på de här killarna kan sitt jobb =) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.