taktikal Postad 9 maj 2006 Postad 9 maj 2006 finns det något bättre sätt att lösa detta problem. jag har ett lager som förstoras . jag har animerat det så att det växer med jämn fart. Men jag tycker att det blir ett för stumt slut på förstoringen. Den växer ju och sen bara stannar den till. Så instället för att sätta en massa keyframes där jag minskar avståndet för att få den sista biten att förstoras saktare och saktare.. finns det inget annat sätt.. att sätta rita förstoringen i en graf eller något liknande, så man kan rita upp hastigheten ? 0 Citera
jmalmsten Postad 10 maj 2006 Postad 10 maj 2006 eh, AE7 har just den funktionen (grafritande keyframing) annars så finns det ease in och ease out med i pre-AE7, du kan ju också redigera velocity m.m. f1... 0 Citera
taktikal Postad 11 maj 2006 Författare Postad 11 maj 2006 tack för tipset.. jag kommer mig aldrig för att trycka ner f1.. det tar emot så mycket att läsa manualer.. har aldrig gillat det.. men det kanske är tid för det nu.. 0 Citera
jmalmsten Postad 12 maj 2006 Postad 12 maj 2006 gör det, undvik därmed hundratals irriterade RTFM,,, (från mig inkluderat;)) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.