wahad Postad 8 maj 2006 Postad 8 maj 2006 är sugen på att dra och plugga utomlands, meni nte till usa eller australien. Har hört att det finns en bra filmutbildning på kuba, någon som har mer info den? Har också tänkt på mellanöstern, men hittar inte ett skit när jag efter det på nätet. Är det så att det helt enkelt inte finns någon filmutbildning där? Någon som vet? 0 Citera
jakethesnake Postad 8 maj 2006 Postad 8 maj 2006 förutom aladin, hur många filmer kommer från muslimska länder i mellanöstern? Jag tror inte det finns så många skolor för det där. Skulle väl vara Egypten då... Kuba har jag hört väldigt gott om. Ridley scott kom och föreläste en gång... 0 Citera
wahad Postad 8 maj 2006 Författare Postad 8 maj 2006 lite info om kuba då? var ligger den? vad heter den? Hittar inget på nätet alltså! 0 Citera
jmalmsten Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 hehe... har inte indien skolor då? Bollywood sägs ju vara världens mest filmproduktiva område... :D hmmm... filmutbildningar på kuba? låter paradoxalt... men det politiska klimatet kanske är mildrat... just nu tänker jag bara på guantanamo och sånt när jag hör om landet Kuba... intressant... någon som vet mer om denna skola? I en annan tråd nämndes att R. Scott och kanske även Spielberg themselves brukar gå att synas i korridorerna där... 0 Citera
_nemo_ Postad 15 maj 2006 Postad 15 maj 2006 Det finns väldigt bra skolor i Iran t.ex , men de flesta tar inte in utlänningar. 0 Citera
The Keff Postad 10 juni 2006 Postad 10 juni 2006 http://www.eictv.org/home.jsp Antagligen den skolan du tänker på du lär kunna spanska dock TEQUILA! //Keffer than Keff 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.