MichA Postad 7 maj 2006 Postad 7 maj 2006 Tjena ngn som vet hur jag ska gå till väga med att få bort registreringsnummret på en bil i en film? använder mig av Pinnacle Studio 9. det räcker att det blir som mosaic effekt över själva plåten. tips någon? mvh, MichA 0 Citera
jakethesnake Postad 8 maj 2006 Postad 8 maj 2006 du använder title editor och importerar en bild i form av en svart ruta, som du lägger över skylten. Om bilen rör sig är det omöjligt. Då måste du köpa pinnacle plus 0 Citera
MichA Postad 8 maj 2006 Författare Postad 8 maj 2006 oki, men vad kostar det, och på vilket sätt hjälper det mig? vad finns det i plus, som fixar detta? mvh, MichA 0 Citera
jakethesnake Postad 8 maj 2006 Postad 8 maj 2006 köp studio plus 10 så får du greenscreen, effekter, t.ex. sån där mosaik som du vill ha, som kan följa ett object, filter och massa andra godsaker. Jag har det och är skitnöjd. Det enda dåliga med Studio är ju att det bara finns 3 ljudspår. Jag fattar inte varför. 0 Citera
MichA Postad 11 maj 2006 Författare Postad 11 maj 2006 tackar för mycket bra hjälp... ska fundera på om jag verkligen behöver det :D det e ju trots allt lite pengar :D mvh, MichA [citat=jakethesnake]köp studio plus 10 så får du greenscreen, effekter, t.ex. sån där mosaik som du vill ha, som kan följa ett object, filter och massa andra godsaker. Jag har det och är skitnöjd. Det enda dåliga med Studio är ju att det bara finns 3 ljudspår. Jag fattar inte varför.[/citat] 0 Citera
frax Postad 12 maj 2006 Postad 12 maj 2006 jag gjorde egna nummerplåtar till en film jag gjorde för nått år sen! sen satte jag bara fast den över den andra. nackdelen med det är att lagen säger att du inte får täcka över eller ta bort plåtarna, dom ska alltid vara synliga! men jag frågade och sa att vi skulle filma lite, och ville ha egen plåt! då sa dom bara att finns det inga andra bilar i närheten eller liknande som ska kunna se plåten så är det grönt! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.