Gå till innehåll

redigera bort nummerplåt?


MichA

Recommended Posts

Tjena ngn som vet hur jag ska gå till väga med att få bort registreringsnummret på en bil i en film?

 

använder mig av Pinnacle Studio 9.

 

det räcker att det blir som mosaic effekt över själva plåten.

 

tips någon?

 

mvh, MichA

Länk till kommentar
Share on other sites

köp studio plus 10 så får du greenscreen, effekter, t.ex. sån där mosaik som du vill ha, som kan följa ett object, filter och massa andra godsaker. Jag har det och är skitnöjd. Det enda dåliga med Studio är ju att det bara finns 3 ljudspår. Jag fattar inte varför.

Länk till kommentar
Share on other sites

tackar för mycket bra hjälp... ska fundera på om jag verkligen behöver det :D det e ju trots allt lite pengar :D

 

mvh, MichA

 

[citat=jakethesnake]köp studio plus 10 så får du greenscreen, effekter, t.ex. sån där mosaik som du vill ha, som kan följa ett object, filter och massa andra godsaker. Jag har det och är skitnöjd. Det enda dåliga med Studio är ju att det bara finns 3 ljudspår. Jag fattar inte varför.[/citat]

Länk till kommentar
Share on other sites

jag gjorde egna nummerplåtar till en film jag gjorde för nått år sen! sen satte jag bara fast den över den andra. nackdelen med det är att lagen säger att du inte får täcka över eller ta bort plåtarna, dom ska alltid vara synliga!

men jag frågade och sa att vi skulle filma lite, och ville ha egen plåt! då sa dom bara att finns det inga andra bilar i närheten eller liknande som ska kunna se plåten så är det grönt!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...