shirivasta Postad 28 april 2006 Postad 28 april 2006 Tjenis! Är ganska ny på det här med film, men kraftigt intresserad. Har idag en Sony HC-14!? Vill uppgradera mig...vad ska jag köpa? Prisidé kring 5 papp. Är en kamera med HD något att satsa på? Zooma är ganska B, finns det åtminstone en kamera med kraftig zoom, som inte zoomar snabbt som f-n? Please help me!! 0 Citera
Norbert Postad 28 april 2006 Postad 28 april 2006 På de flesta kameror kan man väl välja hur snabbt man vill zooma genom att trycka olika hårt på zoomreglaget. 0 Citera
Alexander J.D Postad 29 april 2006 Postad 29 april 2006 Hej! Idag finns det ett så stort urval av dv-kameror så ibland kan det ju vara svårt att hitta den man söker och som passar in på det man värdesätter först bland funktioner. En bra Dv-kamera är Panasonic NV-GS180E som kostar runt 5800 kronor. Den har en 3CCD-bildsensor som ger mycket fin färgåtergivning i videobilden och klart mycket finare bild än på en vanlig 1 CDD-kamera. Jag rekommenderar denna kamera varmt! Undrar du något mer är du varmt välkommen att höra av dig! :) Lycka till! Mvh Alexander J.D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.