street Posted November 6, 2003 Share Posted November 6, 2003 Tänkte länka till en film jag nästan har färdigställt. Det har varit ett projekt som jag jobbat på lite då och då när jag haft tid, det finns fortförande mycket mer att göra men just nu så har jag mycket annat för mig. Men iaf så är det en Exprimentell kortfilm som handlar om en man som besöker en plats som betytt mycket för honom. En plats där det förut var liv och rörelse, men nu finns bara minnen kvar. kom gärna med konstruktiv kritik eftersom den fortförande ( alltid ) arbetas på. ( quicktime, Sorenson 3, ca 58 mb ) http://mail.guc.uppsala.se/~ogullst/memories.mov 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macho.Man Posted November 6, 2003 Share Posted November 6, 2003 Lysande! Skitbra film kort sagt. Skicka in den till en tävling. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted November 6, 2003 Author Share Posted November 6, 2003 tack tack. nja det blir nog om ett långt tag i så fall. Det är typ som en målning man inte kan sluta måla på, blir aldrig riktigt nöjd.. finns alltid något att förbättra. Måste försöka fixa "laglig" musik också men det är inte det lättaste. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fUnky Primate Posted January 24, 2004 Share Posted January 24, 2004 Suverän! Vacker film. Hundarnna väver liksom ihop dåtid och nutid. Om du inte fattat så tycker jag att den är riktigt riktigt bra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekivan Posted February 24, 2004 Share Posted February 24, 2004 ja den var j-vligt bra!!!!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted February 25, 2004 Author Share Posted February 25, 2004 tackar så mycket, kul att ni tycker om den 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniApan Posted March 29, 2004 Share Posted March 29, 2004 ja gillade den starkt...mkt bra.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts