Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Minns i 6.5 då var det bara att klicka på en rät linje som gick över musikfilen i timelinen, och man fick fram små keyframes med vilkas hjälp man kunde fejda ut musiken. Detta fungerar ej i 1.5, men jag tar för givet att det går på något sätt? Har kollat i manual och sökt igenom hjälpbilblioteket, men hittar inget.

Kan någon förklara lite lätt?

Mvh

Ivan

Postad

gå in i effects och sen öpnna mappen audio transitions sedan välja nån utav av dom filtrer som ligger där, lr så kan man sätta keyframes på ljudspåret=)

Postad

I Audio transitions finns ju endast Constant Gain och Constant Power, vilka inte fungerar för ändåmålet. Keyframes var ju det jag använde i 6.5, hur fixar man dessa i 1.5?

Postad

[citat=Ivan200]Minns i 6.5 då var det bara att klicka på en rät linje som gick över musikfilen i timelinen, och man fick fram små keyframes med vilkas hjälp man kunde fejda ut musiken. Detta fungerar ej i 1.5, men jag tar för givet att det går på något sätt? Har kollat i manual och sökt igenom hjälpbilblioteket, men hittar inget.

Kan någon förklara lite lätt?

Mvh

Ivan[/citat]

http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=6648

Du kan också infoga keyframes genom Ctrl + musklick, ist. f. trycka på rombknappen.

Edit: Naturligtvis är det keyframes för volymen du ska välja att visa istället för opaciteten.

Postad

[citat=Ivan200]Minns i 6.5 då var det bara att klicka på en rät linje som gick över musikfilen i timelinen, och man fick fram små keyframes med vilkas hjälp man kunde fejda ut musiken. Detta fungerar ej i 1.5, men jag tar för givet att det går på något sätt? Har kollat i manual och sökt igenom hjälpbilblioteket, men hittar inget.[/citat]

Premiere Pro online Wikicity community - Where are the audio rubberbands?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...