Ivan200 Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 Minns i 6.5 då var det bara att klicka på en rät linje som gick över musikfilen i timelinen, och man fick fram små keyframes med vilkas hjälp man kunde fejda ut musiken. Detta fungerar ej i 1.5, men jag tar för givet att det går på något sätt? Har kollat i manual och sökt igenom hjälpbilblioteket, men hittar inget. Kan någon förklara lite lätt? Mvh Ivan 0 Citera
69eyes Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 gå in i effects och sen öpnna mappen audio transitions sedan välja nån utav av dom filtrer som ligger där, lr så kan man sätta keyframes på ljudspåret=) 0 Citera
Ivan200 Postad 28 mars 2006 Författare Postad 28 mars 2006 I Audio transitions finns ju endast Constant Gain och Constant Power, vilka inte fungerar för ändåmålet. Keyframes var ju det jag använde i 6.5, hur fixar man dessa i 1.5? 0 Citera
Ior Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 [citat=Ivan200]Minns i 6.5 då var det bara att klicka på en rät linje som gick över musikfilen i timelinen, och man fick fram små keyframes med vilkas hjälp man kunde fejda ut musiken. Detta fungerar ej i 1.5, men jag tar för givet att det går på något sätt? Har kollat i manual och sökt igenom hjälpbilblioteket, men hittar inget. Kan någon förklara lite lätt? Mvh Ivan[/citat] http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=6648 Du kan också infoga keyframes genom Ctrl + musklick, ist. f. trycka på rombknappen. Edit: Naturligtvis är det keyframes för volymen du ska välja att visa istället för opaciteten. 0 Citera
teo Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 god damn, använd keyframes. sänk volymen gradvis, simple as that ;) 0 Citera
Rogge Postad 29 mars 2006 Postad 29 mars 2006 [citat=Ivan200]Minns i 6.5 då var det bara att klicka på en rät linje som gick över musikfilen i timelinen, och man fick fram små keyframes med vilkas hjälp man kunde fejda ut musiken. Detta fungerar ej i 1.5, men jag tar för givet att det går på något sätt? Har kollat i manual och sökt igenom hjälpbilblioteket, men hittar inget.[/citat] Premiere Pro online Wikicity community - Where are the audio rubberbands? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.