ArtGraphics FP Postad 16 mars 2006 Postad 16 mars 2006 Har animerat text/Grafik i After Effects 6.5, men vill få djup i bokstäverna - inte bara ett streck när man ser dem i 90 grader. Söker efter ett 3D-program/AE-plugin som kan redigera vanliga fonter, helst att de kan ta en PhotoShop- eller Illustrator-Fil som sedan kan manipuleras till 3D-text med Djup. Har hört att det skall gå att importera PSDfiler till MAYA 7 och sedan redigera, men jag har inte lyckats. Någon som vet hur man gör? Är Boris Red att rekommendera? När det gäller 3Dtext och Pinnacles produkter har de (vad jag sett) endast amatörinriktade oanvändbara textstilar, och jag vill ha total kontroll över utseendet av texten, som man har i PS. Bäst vore en AEplugin då jag kan det programmet. 0 Citera
ash Postad 16 mars 2006 Postad 16 mars 2006 maya borde det väl inte vara nåt problem att få 3d-bokstäver, huruvida man gör exakt eller om det går att använda psd-filer vet jag ej på rak arm då jag oftast använder 3dsm 0 Citera
R.R Studio Postad 17 mars 2006 Postad 17 mars 2006 i Lightwave 3d så kan du skapa 3d text av de fonter som är redan installerade på datorn....:)... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.