Jump to content

program till "hip-hop"

Mannemoviemaker
 Share

Recommended Posts

[citat=Mannemoviemaker]Söker ett lätt program att göra bakrundsmusiken i hipphopp låtar i. Med de menar jag ett trumkomp och lite synt aktigt. Tips? OBS! Ska gå att ladda ned ett demo[/citat]

ejay ska väl ha en hip-hop-modul har jag för mig. Är kanske inte proffsens val direkt, men är rätt kul att leka ihop låtar i.

McWolfe

Det finns en gratis version av Acid. Det kanske kan vara nåt.

http://www.acidplanet.com/

----------------------------------------------------------

Can I try ACID software for free?

Yes. You can download ACID XPress software — our free, 10-track version of ACID software.

ACID XPress software will give you a taste of what ACID Pro and ACID Music Studio software have to offer.

To make the music creation process especially easy,

ACID XPress software has built-in Show Me How tutorials that help you step-by-step using interactive wizards and guides:

http://download.acidplanet.com/acidxpress.exe

ska prova och laddar ned nu... 7% färdigt.... lär ta ett tag. Oh... man ska inte underskatta dem. nu är den på 10% :P

EDIT:

tyckte acid sög. Fattade inte ett skit och vad ja kunde första vad de gick och göra så var det ett skit kass program. inget ja föredrar.

Kommit på exakt vad för typ av musik jag vill kunna göra. För att höra adda:

m a n n e _ g o o f y @ h o t m a i l . c o m ;)

(ps. Ja skrev inte mellanslag mellan för att retas. de ser så tufft ut ;) hahah)