joli91 Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 Jag håller på att göra mitt första dataspel och tänkte om nån schysst person skulle ha lust/tid att göra lite musik. Om du är det så kan du väl skriva det så får jag väl ta kontakt med dej då? 0 Citera
joli91 Postad 16 mars 2006 Författare Postad 16 mars 2006 Det är blandat plattform och labyrint. Om du skulle vilja göra musiken så skicka ett PM till mej så kan du få ett litet test på hur spelet kommer bli. 0 Citera
pinto Postad 17 mars 2006 Postad 17 mars 2006 du skojjar:) himmla!! jag älskar sånna spel,, om ja fattar dig rätt så är det typ 8-16 bitts musik du ska ha? jag lirar bara tvspels musik på piano, inget annat!!, kan göra musik till dig:) om det inte är så jättebrått så kan ja det.... jag hoppas att det är ett bra spel;)... så ja inte lägger ner mycket tid i onödan,,,, adda: pptower_pp@hotmail.com om du vill ha kontakt.. 0 Citera
pinto Postad 21 mars 2006 Postad 21 mars 2006 ja menade inte att ja inte kan göra dom på datan så att de låter som redigt,, utan ja menade att när ja spelar piano så spelar ja bara tvspels musik... 0 Citera
rascar Postad 21 mars 2006 Postad 21 mars 2006 Om du fortfarande vill ha musik hör av dig till mig- gör ganska minimalistisk elektronisk musik, men är öppen för det mesta. Håller mig inom det som låter elektroniskt dock ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.