BoBBo Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 Hejsan... I filmen jag ska börja spela in i sommar så utspelar sig en scen inne i ett sjukhusrum, hur kan man simpelt bygga något sjukhusrums liknande med klen ekonomi?? Och även en halvtaskig nyhetsstudio! 0 Citera
ash Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 jag skulle frågat på ett sjukhus om jag kunde få filma där.. om det bara e en scen asså 0 Citera
BoBBo Postad 16 mars 2006 Författare Postad 16 mars 2006 Jo, det är bara en scen... men problemet är det att en av dom 2 killarna i scenen kommer att fastna med benet i droppslangen så den rammlar å skit... vet inte om man fr göra så på ett sjukhus!! 0 Citera
Bärz Postad 3 april 2006 Postad 3 april 2006 Om man skulle spela in en sjukhus scen så bör jag nog vara expert för jag låg inne hela sommarn på sjukhus som inte var så kul men här där jag bor så är Media gymnasiet i ett gammalt psykhem så det finns gammla rum kulvertar med sjukhus sängar å allt. men annars är det inte så himmla svårt att dekorera ett sånt rum om man har rätta grejor då. Good luck! :P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.