Carro Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Jag har använt programmet som låg ute i går för att jobba med karaktärernas bakgund. Har skrivit fyra stycken än så länge. Tänker skriva åtta. Jättetrist jobb, men jag såg mycket som man inte tänker på övrigt. Typ: kännetäcken, ovanor. Kör en människa bil ofta i filmen och har som kännetecken att köra fort, blir det naturligtvis mkt trovärdigare om den alltid gör det. Små, små saker som kan göra skillnad på en hel film. Använd det! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speero Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Om det är tråkigt.. varför skriver du då?! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carro Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 För att det är nödvändigt! ;) Manusprogramet var bra tycker jag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GNT Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 manusprogram? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_jobe Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 ellerhur, manusprogram??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannemoviemaker Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 vart finns de? nyfiken över det där.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts