whateva Postad 5 mars 2006 Postad 5 mars 2006 detta manus är långt ifrån klart, men de är det första jag skriver så det vore skönt att veta ifall jag är på rätt väg. Ni lär märka att jag tagit bort scen 2, men den kändes inte särskilt välskriven så ni får klara er utan den. Tur nog är den inte nödvändig för handlingentest.rtf 0 Citera
mackey Postad 25 mars 2006 Postad 25 mars 2006 detta verkar riktigt lovande, det verkar bli en väldigt grafisk film full med intriger! väntar glatt på en uppföljning och se hur det tar sig, lycka till! 0 Citera
whateva Postad 11 april 2006 Författare Postad 11 april 2006 kan inte fler skriva vad dom tycker om min skit 0 Citera
Mega99 Postad 15 april 2006 Postad 15 april 2006 Nja, storyn är riktigt intressant men försök att inte beskriva för mycket saker såsom färger, märke på bil och sånt. Tänk på att regissören helst vill bestämma vissa saker själv. Det räcker att du skriver att han sitter i en gammal bil, eller skrotig bil. Annars var manuset riktigt bra. Föresten, borde inte "Ali" reagera när "John" säger: "Nån sliskig jävla svartskalle hon träffat...", alltså, hur många vita heter Ali? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.