Sudde Posted October 6, 2003 Posted October 6, 2003 Klicka på tutorials på sidan http://www.creativecow.net/index.php?forumid=1 Där finns det en som heter "Text that blows away like sand" Är det någon här som har testat den? Har inte hållt på med AfterEffects något alls, därför fattar jag inte riktigt hur man skall göra. Vore tacksam om någon ville förklara! :) Har inte ens lyckats med den andra grejen man skall göra, "Create a new solid mask it off and animate its position over about 2 seconds", hur gör man detta? Jag fattar inte riktigt vad man skall göra... 0 Quote
Ior Posted October 13, 2003 Posted October 13, 2003 Har du tankat ner projektet? Då borde du ju se hur det ska vara... www.creativecow.net/articles/eriksson_emanuel/sand/Sand.zip 0 Quote
Sudde Posted October 15, 2003 Author Posted October 15, 2003 Hehe, smart! Tänkte inte på att den möjligheten fanns! Skall kolla på den! 0 Quote
michi_diaz Posted January 5, 2004 Posted January 5, 2004 Tjenare!! Kanske inte tillhör till ämnet men jag har en fråga. Har länge studerat några tutorials från en hemsida. Och nu försöker jag skapa dem själv på min data med AE 6.0. Men varje gång jag försöker, så får jag meddelandet: "AE can´t continue: sorry, an abnormal condition has been detected(2) (0::42) Varför??? Vad gör jag för fel??? Vad kan jag göra??? Mvh Micke 0 Quote
Ior Posted January 5, 2004 Posted January 5, 2004 Inte så lite knepigt att svara på... ;) Har du kanske en länk till projektet så kan jag också testa? 0 Quote
michi_diaz Posted January 6, 2004 Posted January 6, 2004 Tjena!! Här kommer länken: http://www.aefreemart.com/tutorials/text/shimmery/shimmery.html Hoppas att du kan hjälpa mig!... Mvh Micke 0 Quote
Ior Posted January 6, 2004 Posted January 6, 2004 Jag har inga problem att få det att fungera. Har du en Mac? Ta en titt här isf. angående "Abnormal...": www.adobe.com/support/techdocs/3164e.htm När exakt får du felmeddelandet? 0 Quote
michi_diaz Posted January 7, 2004 Posted January 7, 2004 Tjenare!!! Meddelandet dyker upp när jag ska börja med steg två. När jag ska börja ändra "settings".......... 0 Quote
michi_diaz Posted January 7, 2004 Posted January 7, 2004 Använder inte Mac. Använder Windows..... 0 Quote
Recommended Posts