_nemo_ Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 jadu, kanske inte världens bästa rubrik men men. Bleep-ljudet som man täcker svordomar med, bl.a i "The Osbournes" ni vet vilket jag menar, vet någon vart man kan få tag på det på internet? 0 Quote
jonkanon Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Kanske kan någon på forumet som har någon virtuell analog synth och känner till frekvensen dona till det och lägga upp. Jag vet inte frekvensen, visst kan jag få till pip ljud men jag gissar på att någon annan än mig är mer kunnig. Då får du ett ljud som du inte behöver tänka på om någon äger. /j 0 Quote
The-o Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Googla detta på 10seK: http://www.flashkit.com/soundfx/Electronic/Beeps/Censor_B-Josh-8135/index.php 0 Quote
Luzer Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Tror inte det finns en standardfrekvens för "censurbeeep", ta en frekvens som passar, runt 1KHz kanske eller nåt. Vet inte riktigt hur högt det ligger. Kör en signalgenerator bara, finns väl i alla klipprogram (eftersom man måste kunna göra synkpip :)) 0 Quote
Recommended Posts