Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hade suttit nån timme med en sequence i Premiere Pro 1.5 och runt 8 minuter färdigklippt material hade det blivit. Gick till en annan sequence där jag hade själva råmaterialet. När jag skulle gå tillbaka igen så var den andra spårlöst försvunnen.

Började söka i listan över filer men där fanns den inte. Finns det något sätt att få tillbaka den?

Skilda sequences sparas ju enbart i projektfilen och inte som "vanliga" filer så därför känns det lite hopplöst. Tänkte jag skulle fråga här ändå, det var ju en del klippning som man gärna inte gör om...

Postad

Den finns inte heller i Project Window. Den kan väl inte ha flyttat till något annat projekts mapp bara av sig själv heller?

När jag märkte det så sparade jag inte projektet utan valde Save As och sparade det under annat namn men sequencen återfanns inte i den gamla filen heller.

R) Började kolla igenom alla andra sequenceses i det här projektet och av nån anledning fanns allting i en helt annan sequence. Märkligt men trevligt hursomhelst. :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...