brady Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Hjäääälp!!! Mitt program vägrar att bränna mina projekt!! När jag skall bränna så stannar bränningen upp efter ett ögonblick och gör ingenting, inget felmeddelande visas. När jag försöker stoppa den så låser sig hela datorn och då måste jag starta om allting...... Är det någon som kan hjälpa mig?? Please??? Brady Juvier 0 Quote
Ior Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Kanske kan hjälpa: http://www.adobe.com/support/techdocs/330130.html 0 Quote
brady Posted January 23, 2006 Author Posted January 23, 2006 jag ska kolla , tack för hjälpen .jag e en nybörjare när det gäller video .. jag jobbar som ljudtekniker på SR , men video verkar mycket mer komplicerad . mvh Brady 0 Quote
Magnuz Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 jag har en fråga om premier pro.när man redigerar en film på premier pro så ser man filmen uppe till höger. men bilden är ju så liten kan man få den störe. om jag ska bränna ut min film på en dvd, blir den liten då eller? 0 Quote
Recommended Posts