Tyl Postad 21 januari 2006 Postad 21 januari 2006 Rendering i Pinnacle tar för mig ca 4 timmar. Tillkommer " make disc" 30 min Tycker att ca 5 timmar är lång tid för att få ut en DVD skiva Tar det så lång tid???? Vid "make disc" har jag speed; normal Kan jag ha "high"?? det borde ju gå fortare då Hälsar Tyl 0 Citera
arvid Postad 21 januari 2006 Postad 21 januari 2006 Med min uschliga dator brukar jag räkna med att varje tio minuter film tar en timme att rendera. 0 Citera
Lars A Postad 21 januari 2006 Postad 21 januari 2006 [citat=Tyl]Rendering i Pinnacle tar för mig ca 4 timmar. Tillkommer " make disc" 30 min Tycker att ca 5 timmar är lång tid för att få ut en DVD skiva Tar det så lång tid???? Vid "make disc" har jag speed; normal Kan jag ha "high"?? det borde ju gå fortare då Hälsar Tyl[/citat] Omöjlig frågeställning. Utan att veta input-format, bitrate och filmlängd så går den inte att besvara. Antagas kan att utputformatet är MPEG2 720x576? :) High är väl snabbaste bränningen din brännare kan bränna, men en del hävdar att det blir bättre med långsam bränning av någon outgrundlig anledning. Vissa media är väl sämre också och klarar bara lägre hastighet. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.