jonkanon Postad 4 januari 2006 Postad 4 januari 2006 Hallå, Flitiga finnar som gjort star trek spoof. http://www-fi3.starwreck.com/ är det bara att surfa till och tanka ner filmen som finns med engelsk text i varierande upplösning. Stora filer så detta är för er med lite bandbredd. Men det tog en kvart för 500MB så hastigheten från dem var mycket bra. Det är en långfilm 1tim o 43min lång. Men har ni tid och lust så är det värt det. tjo jon --------------------------- Nu har jag sett hela filmen, för jag kunde inte sluta titta som jag hade tänkt. Lite crapigt skådespeleri men det är inget som stör utan snarare bringar charm. Och har ni långsam lina be någon med snabbare att tanka hem den åt er. Det är fritt så länge inga pengar finns med i bilden, gratis till alla. Hatar ni sci-fi så strunta i det. Se den. 0 Citera
dreeze Postad 4 januari 2006 Postad 4 januari 2006 Sett den för ett tag sedan. Den blir mycket bättre om man sett Star Trek och Babylon 5. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.