Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallå!

Jag kommer ihåg i de tidigare premiere versionerna så gick det att ta bort några frames/sek. Går det att göra i Premiere Pro? Jag är för lat att kolla handboken etc. så jag ställer frågan rätt ut till er.

Jag vet oxå att i Avid går det att göra alla klipp på timelinen till ett klipp "mixdown" eller nåt, går det att göra i Premiere Pro?

Posted

[citat=Mr Burns]Hallå!

Jag kommer ihåg i de tidigare premiere versionerna så gick det att ta bort några frames/sek. Går det att göra i Premiere Pro? Jag är för lat att kolla handboken etc. så jag ställer frågan rätt ut till er.

Jag vet oxå att i Avid går det att göra alla klipp på timelinen till ett klipp "mixdown" eller nåt, går det att göra i Premiere Pro?[/citat]

Jag är för lat för att svara. Det är iallafall jätteenkelt, så mycket kan jag säga. Det går att förklara med bara tre ord. Någon annan kanske orkar?

Posted

[citat=Munthe][citat=Mr Burns]Hallå!

Jag vet oxå att i Avid går det att göra alla klipp på timelinen till ett klipp "mixdown" eller nåt, går det att göra i Premiere Pro?[/citat]

Jag är för lat för att svara. Det är iallafall jätteenkelt, så mycket kan jag säga. Det går att förklara med bara tre ord. Någon annan kanske orkar?[/citat]

He he he bra svar Munthe!

Kanske är det rent av så att det inte finns någon handbok i MrBurns ägo eftersom mjukvaran är en piratkopia? Vad vet jag? Det är i alla fall enkelt att göra och lika enkelt att slå upp i bruksanvisningen.