m_hogis Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Hej på er. Hoppas allt e´ bra. Tänkte fråga en sak. Det är så att jag har "Pinnacle studio 10" och redigerar det jag filmat. Nu undrar jag en sak: Om det går att göra en "maskerings ruta" i det prog. ??? Asså om man i filmen vill täcka över t.ex. en nummerskylt på en bil eller kanske anskite på en person. Går det ??? Finns de några andra kul funktioner i detta prog. ??? Hoppas på svar, snarast... M.V.H. Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
krockis Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 ja det ska nog gå men sök på forumet först, kolla efter eventuella plug in och posta inte massa trådar med samma fråga!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_hogis Posted December 5, 2005 Author Share Posted December 5, 2005 Men... Finns de ingen som vet om detta går !?!? Kan man göra det i "Pinnacle studio 10" ??? *hoppas* M.V.H. Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Tråden stängs på grund av korspostning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts