suckaduc Posted December 4, 2005 Posted December 4, 2005 Hej! är det nån som vill ha bakrundsmusik så kan jag göra dom. säg bara till va det är för musik du vill ha så fixar jag det. jag gör musiken med FLstudio och hååller på med o pruduserar musik, har pysslat me det i 5 år från o till. vill nu prova på med att göra filmmusik. jag gö det gratis så du behöver itne tänka på den ekonomiska biten =) jag gör inte musiken för hur många som helst så försten till kvan. berätta om filmen o hur många musik stuken du vill ha. Skicka ett mess till mig 0 Quote
Film smurfen Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 Vad bra med en som skapar gratis. Kan man inte få höra något av dina värk? 0 Quote
bonnie541 Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 Hej! Jag håller på med en film som ska utspela sig i djungeln, men jag har stora problem med att hitta djungelljud/musik, jag undrar om du kanske kunde fixa något sådant? 0 Quote
odinlundin Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Vad bra då vet man vem man ska snacka med när man vill ha musik till filmerna:) 0 Quote
Recommended Posts