Håkan B Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Efter ganska exakt 24.58 på linjen försvinner ljudet oavsett vad jag lägger för ljudklipp där. Har provat starta om datorn men det hjälper inte, någon som råkat ut för detsamma? För övrigt måste jag säga att Studio 10 Plus är ohyggligt instabilt hos mig trots att jag uppdaterat till 10.1.1. Fler än mig som har problem med stabiliteten? 0 Quote
arvid Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Kan det vara nåt så ohyggligt dumt som att du har för klen dator? Den orkar bara en viss sträcka på filmen och sedan "knäar" den. Har i varje fall aldrig hört talas om ett sånt problem. Visserligen är Studio väldigt ostadigt i vissa datorer, men jag undrar om det inte beror på att datorn inte orkar med programmet riktigt eller att man har en massa annat som stör installerat. Dessutom verkar Studio 10 inte vara ordentligt buggfritt än. 0 Quote
Håkan B Posted November 29, 2005 Author Posted November 29, 2005 [citat=arvid]Kan det vara nåt så ohyggligt dumt som att du har för klen dator? Den orkar bara en viss sträcka på filmen och sedan "knäar" den. [/citat] Nej det har inget att göra med för klen dator eller lite hårddiskutrymme, det är helt klart en bugg, bland väldigt många andra. Jag har faktiskt aldrig varit med om ett så instabilt och buggigt program, man undrar om de betatestat öht innan de släppte det. Det enda som gäller nu är helt enkelt att försöka ha tålamod tills det kommer en ordentlig patch. 0 Quote
simulacra Posted November 29, 2005 Posted November 29, 2005 Det är ingen demoversion som helt enkelt stannar efter den tiden då? 0 Quote
Flesh Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 hehehe har vart med om samma sak fast me pinnacle studio 8, (har nu mer premier och studio 9) om du sparar filmen på hårddisken brukar de funka..... Annars får du nog göra om de..... MVH 0 Quote
Recommended Posts