Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag har ett problem med Adobe Premiere. Jag fångade ett videoklipp med hjälp av moviemaker, ljudet blev perfekt. Men jag kunde hur jag än försökte inte få in klippet i premiere. Däremot funkar alla andra klipp jag lagt in på datorn oavsett storlek, kvalitet, mm,. jävligt irriterande. så jag undrar om någon stött på denna bugg, eller hur man i något annat program kan dela ljud och bild, då jag behöver ljudfilen från filmklippet.

Posted

[citat=rocklee]Jag har ett problem med Adobe Premiere. Jag fångade ett videoklipp med hjälp av moviemaker, ljudet blev perfekt. Men jag kunde hur jag än försökte inte få in klippet i premiere. Däremot funkar alla andra klipp jag lagt in på datorn oavsett storlek, kvalitet, mm,. jävligt irriterande. så jag undrar om någon stött på denna bugg, eller hur man i något annat program kan dela ljud och bild, då jag behöver ljudfilen från filmklippet.[/citat]

Varför använder du moviemaker? Och som Ronnie skrev Captura direkt i premier istället för att fibbla med nått annat program innan!

Posted

VirtualDub har väl inte stöd för batch capture, loglistor eller EDL? Vad händer då om en disk pajar och man behöver återskapa någonting viktigt med hjälp av uppbackade projektfiler?