Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja. Jag håller på att göra en film och undrar då hur man kan blurra i premiere. Om detta inte går så kanske det finns andra program man kan göra det i. Jag kan blurra bild för bild, men då jag har en filmbit på 500bilder så har jag inte tid med detta.

Tack Joakim

Postad

Tja tack för att du svarar. det e nice. Är inte dom filtrerna för att blurra hela bilden? Min data polare påstår det och jag har inte fixat med programmet ännu, håller på med maus.. Man tackar så mycket för svara ha det got

Postad

[citat=Twetman]Tja tack för att du svarar. det e nice. Är inte dom filtrerna för att blurra hela bilden? Min data polare påstår det och jag har inte fixat med programmet ännu, håller på med maus.. Man tackar så mycket för svara ha det got[/citat]

Jo, effekten täcker hela bilden. Vill du påverka endast en del av bilden krävs ett plugin eller annat program.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...