Twetman Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 Tja. Jag håller på att göra en film och undrar då hur man kan blurra i premiere. Om detta inte går så kanske det finns andra program man kan göra det i. Jag kan blurra bild för bild, men då jag har en filmbit på 500bilder så har jag inte tid med detta. Tack Joakim 0 Quote
Ior Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 Det finns ju massa filters under 'Blur' bland effekterna! :q Bara att dra ett av dem till klippet(en) i timeline... 0 Quote
Twetman Posted November 21, 2005 Author Posted November 21, 2005 Tja tack för att du svarar. det e nice. Är inte dom filtrerna för att blurra hela bilden? Min data polare påstår det och jag har inte fixat med programmet ännu, håller på med maus.. Man tackar så mycket för svara ha det got 0 Quote
Ior Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 [citat=Twetman]Tja tack för att du svarar. det e nice. Är inte dom filtrerna för att blurra hela bilden? Min data polare påstår det och jag har inte fixat med programmet ännu, håller på med maus.. Man tackar så mycket för svara ha det got[/citat] Jo, effekten täcker hela bilden. Vill du påverka endast en del av bilden krävs ett plugin eller annat program. 0 Quote
filmnisse Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 vilka plug-in finns det till pp som fixar det då? 0 Quote
Rogge Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Jag vet inte riktigt vad du vill blurra, men gissar på att det bara är en eller flera delar av bilden, tex ett ansikte. Kolla på den här så får du se hur man gör: Blurring or Highlighting a Moving Face (or Object) 0 Quote
Recommended Posts