madorski Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Jag har för ett tag sen köpt Studio 9 och en låda för att koppla in min analoga videokamear till datorn, och kunna redigera filmen. Men jag tycker att programet är väldigt komplicerat och svårt att lära sig. Så jag undrar om det är någon som vet något video-redigerings program som är på svenska? Jag har sökt lite via google men har inte hittat något. Jag behöver inga avancerade funktioner, utan jag ska egentligen föra över filmen och kanske ta bort lite saker, eller byta plats på dem. Tack på förhand. 0 Quote
p-a Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Windows movie maker är på svenska vad jag vet, mycket enklare än så kan det nog inte bli. /p-a 0 Quote
arvid Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 Inte vet jag, men när jag trycker på Help i Studio 9 får jag upp hjälpfiler på svenska. Dessutom har jag en pdf-fil med en 270-sidors svensk manual som jag kan förse dig med om det skulle vara av intresse. 0 Quote
Recommended Posts