qwertyunion Postad 11 november 2005 Postad 11 november 2005 Johnny Depps nya rulle heter The Libertine. Ser helt ok ut... http://www.apple.com/trailers/weinstein/thelibertine/trailer/ 0 Citera
DanyaelX Postad 12 november 2005 Postad 12 november 2005 Låter precis som en film Depp skulle passa perfekt i Det lustiga är att jag spelar ett rollspel (tabletop) som heter Götterdamung (gudars skymmning på tyska) som utspelar sig i Frankrike strax innan den första revoulutionen. Min karaktär är en adelsman som sätter på alla kjoltyg inom slottets väggar, dricker lite för mycket och är aaningens för frispråkig och är hovpoet. Min karaktär förolämpade kungens kusin, kallade henne för lögnaktig hagga, vilket ledde till att jag landsförvisades =) Kul Chris 0 Citera
Speero Postad 12 november 2005 Postad 12 november 2005 Nja.. verkar lite för tjatigt med Depp i den rollen. Tycker han ska skita i sådanna hära filmer. 0 Citera
Adam88 Postad 12 november 2005 Postad 12 november 2005 det är ingen p-rulle då? ;) Ska kolla på appel. när jag sitter med bredband. Vad är det för rollspel Chris? På nätet? 0 Citera
DanyaelX Postad 13 november 2005 Postad 13 november 2005 Malcowijtsch (eller hur man nu stavar hans namn) Gjorde ju en liknande prestation tillsammans med Glen Close, keanu reeves och en annan tjej (C. Diaz? eller?) i den underbara kostumdrama filmen vars namn jag alltid glömmer bort... Men han går ju visserligen bara om kring och är dryg, överlägsen och ironisk. Vilket han ju gör i alla sina filmer med en liten variation.... Depp klarar det nog perfekt, och tillför nog lite djup och humor istället för att bara vara dryg =) C. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.