Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Låter precis som en film Depp skulle passa perfekt i

Det lustiga är att jag spelar ett rollspel (tabletop) som heter Götterdamung (gudars skymmning på tyska) som utspelar sig i Frankrike strax innan den första revoulutionen. Min karaktär är en adelsman som sätter på alla kjoltyg inom slottets väggar, dricker lite för mycket och är aaningens för frispråkig och är hovpoet. Min karaktär förolämpade kungens kusin, kallade henne för lögnaktig hagga, vilket ledde till att jag landsförvisades =)

Kul

Chris

Postad

Malcowijtsch (eller hur man nu stavar hans namn)

Gjorde ju en liknande prestation tillsammans med Glen Close, keanu reeves och en annan tjej (C. Diaz? eller?) i den underbara kostumdrama filmen vars namn jag alltid glömmer bort...

Men han går ju visserligen bara om kring och är dryg, överlägsen och ironisk. Vilket han ju gör i alla sina filmer med en liten variation....

Depp klarar det nog perfekt, och tillför nog lite djup och humor istället för att bara vara dryg =)

C.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...