Ejr Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 Hejsan, är ny här och blev rekomenderat till denna sida... Jag skulle behöva en tjänst/hjälp när det gäller Macromedia Flash och de som kan skapa enkla animationer.... Ni kan kontakta mig via pm. Tack i förhand! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.