Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan, är ny här och blev rekomenderat till denna sida...

 

Jag skulle behöva en tjänst/hjälp när det gäller Macromedia Flash och de som kan skapa enkla animationer....

 

Ni kan kontakta mig via pm.

 

Tack i förhand!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...