Gå till innehåll

Ny tidning om smalfilm! Se hit!


Uppsala BildTeknik

Recommended Posts

Det finns en tidning på engelska om 8mm smalfilm med massor med ntressant läsning, nämligen http://www.atollmedien.de/smallformat/

 

Jag har köpt första tidningen och ochså bestämt mig för att prenumrera på tidningen, eftersom det är en så pass liten omsättning på tidningarna så vill tryckeriet att det ska finnas ett antal prenumreringar innan de bestämmer sig för om det är värt att fortsätta med tidningen överhuvudtaget...

 

Nummer 1 finns redan, nummer 2 och framtiden av tidningen är upp till oss läsare, vill vi att den ska finnas kvar så behövs fler prenumrationer, läs http://www.filmshooting.com/scripts/forum/viewtopic.php?t=11759&sid=a4b2f9ec2334efc9f23428d1daa4acbc

 

Kontakta Jürgen Lossau, eMail: redaktion@schmalfilm.biz om Ni har frågor.

 

Det är 5 veckor kvar tills de beslutar om tidningens framtid, låt det hagla prenumrationer från Sverige! Tidningen är intressant och innehåller mycket läsning... :)

Länk till kommentar
Share on other sites

tryckeriet skiter sannolikt högaktningsfullt i hur många som prenumererar. du kanske menar förlaget? :-) själv skulle jag gärna, om jag hade råd alltså, prenumerera om det var någon annan än jürgen som gav ut tidningen. jävligt dryg typ.

 

/mattias

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

hur många smalfilms tidningar finns det igentligen?

 

Detta är den första jag har hört talas om, på interpress i Lund har jag sett många tidningar om Digital foto/film, NLE, Foto iallmänhet och special tidningar för natur och svartvit konst foto. Men aldrig nån om smalfilm.

 

Lite kul är det ju...

Själv tycker jag att svenska Foto är en dryg, konservativ och tråååkig tidning.

Men nu verkar den helt ha gått över till Digitalfoto, så jag slutade prenumerera, och letar nu eftern nått annat kul....

 

 

Chris

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...