Nilsson Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Ett skolprojekt vars tema var att vi skulle göra en presentation om gruppen, vi är 3 killar som valde att handla på Hemköp. http://rapidshare.de/files/6569809/inhandlarna2005.wmv.html Kommentera gärna! / Nilsson 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grahnbarr Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 haha, den var jätte bra tyckte jag. snyggt klippt, bra vinklar. En rolig idé helt enkelt. Men något manus är det ju inte =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lulletott Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Ha! Den var rolig, bra att ni har använt närbilder! Gillar musiken! Kanske lite mer ljudeffekter för att öka humorn, men för övrigt bra! Den hårdaste kritik jag kommer att ge, är att ni inte kört en "deinterlace" vid komprimeringen, en dataskärm kan inte visa video interlaced, det blir därför störande linjer när man kikar på den i datorn. Gör om komprimeringen och ladda upp den igen, så blir den skönare att titta på för ögonen. Hälsningar! / Rickard 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted October 22, 2005 Author Share Posted October 22, 2005 hehe tack för tipset, jag gjorde det till WMP bara för att jag skulle kunna skicka den till polare osv... Sen la jag in den i fel forum, den ska ligga i "kolla min film" :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Lattjo.Höll affären stängt när ni härjade? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted October 23, 2005 Author Share Posted October 23, 2005 vi var och fråga dagen innan om vi fick vara där, och det fick vi, men det var innan dom öppnade :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts