Nicklas Posted July 6, 2003 Posted July 6, 2003 Jajemen, nu har jag beställt en kamera. En Panasonic NV-DS65 levereras från Cyberphoto om 2-3 dagar minsann. Ville bara ha det sagt! 0 Quote
Nicklas Posted July 11, 2003 Author Posted July 11, 2003 Har fått min kamera nu! Riktigt trevlig! De här kamerorna har ju så mycket funktioner så att man får vara civilingeniör för att använda dem... (eller iaf väldigt tekniskt intresserad) Inget problem för mig, men jag undrar ändå hur de tänker när de designar dem... min mor skulle t.ex inte ha en chans. 0 Quote
Ronnie Posted July 12, 2003 Posted July 12, 2003 Det är bara att gratulera och hoppas du får mycket kul med din nyinköpta kamera. Själv är jag också väldigt glad då jag har en Canon XM-2 på väg till mig just i detta ögonblick. 0 Quote
Nicklas Posted July 13, 2003 Author Posted July 13, 2003 En Canon XM-2! Coolt! Tänk om man hade råd med en sådan... 0 Quote
pekivan Posted February 24, 2004 Posted February 24, 2004 Har själv en Panasonic nv-ds65 och är väldigt nöjd. En XM-2 drömmer man bara om.....men vem vet kanske blir det något liknande i framtiden. Håller på att spela in en film nu. Ska bli 8-10 min lång. Handlar om 2 snipers under WW2. Arbetstiteln är "THE WHITE FEATHER". Ska kanske lägga upp den på internet om jag kan hitta en server med snabb lina. ha d bra!! 0 Quote
Recommended Posts