Mr Burns Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Nu har jag köpt min super dator och spenderat hela, soliga, dagen åt installation av ny dator och uppdatering till Premiere 1.5. Hursomhelst, installerat drivrutin etc. för ljud och allt funkar. Tankade in ett clip som jag gjort. Ljud i högtalarna. (Sensation! vilken bild, och vad allt går fort...) Sen när jag skulle kolla på klippet och inget ljud ut. I kameran men ej i högtalarna...? Vad göra fel? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 [citat=Mr Burns]I kameran men ej i högtalarna...? Vad göra fel?[/citat] Gå till Project > Project Settings > General och klicka på Playback Settings och under Audio Playback se till att Play Audio on Audio Hardware är ikryssat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Burns Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 Tack Rogge! Nu funkar det! Det är precis det här som gör att man besöker forumet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts