Jawo Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Vad finns det för olika compositing program i stil med AE och Combustion för runt 15000 och neråt? Lista så många ni kan och gärna med en liten recention om ni har testat programet. 0 Quote
jmalmsten Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 eh... AE 6.5 kostar 11 495,00 kr (SEK exkl. moms) och combustion 3 kostar 10 595,00 kr (SEK exkl. moms) på dustin... eller har du redan dem och söker alternativ? Annars finns ju Shake och andra system. Jag läste här på forumet om ett annat program, som var gratis och hade något underligt namn som såg lovande ut. Någon som vet vad jag menar? Jag själv gillar AE, men jag har ju inte testat något annat om jag ska vara ärlig. lite off topic så kan jag nämna boken The Art And Science Of Digital Compositing, som verkligen går ned på djupet inom området. men samtidigt inte begränsar sig till en programvara. Den ger tips och förklaringar på alla funktioner som bör finnas med i ett program för att kallas Compositing program. Den går nog att aplicera på de flesta program. rekomenderas varmt. 0 Quote
Jawo Posted October 6, 2005 Author Posted October 6, 2005 Har inte direkt planerat att köpa något program, undrade bara mer allmänt vad det finns för program i den prisklassen. 0 Quote
Recommended Posts