sensu Postad 6 oktober 2005 Postad 6 oktober 2005 Undrar om det går att ta del av de böcker eller material man läser på DI...och i så fall hur man få sånt... 0 Citera
Ecketechboy Postad 6 oktober 2005 Postad 6 oktober 2005 Hej om du menar att du läst nått på Dramatiska insitutet så är det väl bara kontakta dom och höra med dom hur dom brukar göra, kan tänka mig att det beror på vad du vill ha för böcker :S 0 Citera
sensu Postad 6 oktober 2005 Författare Postad 6 oktober 2005 [citat=Ecketechboy]Hej om du menar att du läst nått på Dramatiska insitutet så är det väl bara kontakta dom och höra med dom hur dom brukar göra, kan tänka mig att det beror på vad du vill ha för böcker :S[/citat] nej nej..jag har inte läst nåt där...men vill veta vad de läser 0 Citera
Ecketechboy Postad 9 oktober 2005 Postad 9 oktober 2005 om du menar i manus väg så har dom precis börjat med dramaturgi studier :P 0 Citera
jonkanon Postad 9 oktober 2005 Postad 9 oktober 2005 Det är nog kurslitteraturlistan du vill ha. Tyvärr har jag den inte, utan du får nog ringa dit och kolla. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.