sensu Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Undrar om det går att ta del av de böcker eller material man läser på DI...och i så fall hur man få sånt... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecketechboy Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Hej om du menar att du läst nått på Dramatiska insitutet så är det väl bara kontakta dom och höra med dom hur dom brukar göra, kan tänka mig att det beror på vad du vill ha för böcker :S 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensu Posted October 6, 2005 Author Share Posted October 6, 2005 [citat=Ecketechboy]Hej om du menar att du läst nått på Dramatiska insitutet så är det väl bara kontakta dom och höra med dom hur dom brukar göra, kan tänka mig att det beror på vad du vill ha för böcker :S[/citat] nej nej..jag har inte läst nåt där...men vill veta vad de läser 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecketechboy Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Ja men då ringer du och frågar :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecketechboy Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 om du menar i manus väg så har dom precis börjat med dramaturgi studier :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonkanon Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Det är nog kurslitteraturlistan du vill ha. Tyvärr har jag den inte, utan du får nog ringa dit och kolla. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts