Jerpan Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Har precis installerat Studio 10, men jag kan inte starta det. Vet att det finns fler som har det problemet men Pinnacle har inte släppt någon patch. Tänkte prova om någon här möjligen vet vad det kan bero på. Jag har provat att installera om. Och prestanda har jag så att det räcker och blir över. Tack på förhand! Jerpan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggelin Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Jag har samma problem.. Snacka om otroligt störigt att man går och köper ett program och sen fungerar det inte... Nä jag tror att det bästa är nog att tanka hem piratkopior ! Dom fungerar ju i alla fall ! Följ denna länken här så kan vi se om det kommer en lösning.... http://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=1323&SectionID=273&ThreadID=253231&ThreadStart=0&Pos=3&cntThread=10&lng=1 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggelin Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Har du fått i gång ditt studio 10 eller ???? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerpan Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 [citat=Piggelin]Har du fått i gång ditt studio 10 eller ????[/citat] Nej ooh nej, jag ringde till Pinnacles support idag. De sa att de kände till problemet och att det kommer en patch i mitten av oktober. Jag har mailat till Dustin där jag köpte det och ska se om jag kan vänta till dess eller om jag måste returnera det omgående. Man har ju inte lust att betala för det om det inte kommer att fungera efter patchningen heller. Jäkligt dåligt av Pinnacle att stressa ut programmet så här utan att testa det ordentligt. De har ju tänkt så att bara vi börjar sälja det så kan vi fixa till det med patchar sen. Det var i alla fall inga problem att returnera det till Dustin nu. Det borde inte vara problem för dig heller pga att programmet inte fungerar som det ska så är det idagsläget defekt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggelin Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Jag har i dag fått reda på att på fredag så kommer det en patch på deras hemsida som enligt dem kommer att fungera... Vi får väll se efter det hur man gör.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerpan Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 [citat=Piggelin]Jag har i dag fått reda på att på fredag så kommer det en patch på deras hemsida som enligt dem kommer att fungera... Vi får väll se efter det hur man gör....[/citat] Det kom aldrig någon patch idag. Är man förvånad eller. Tror nog att jag returnerar mitt ex. Även om man får igång programmet så kommer det säkert att vara grymt instabilt en lång tid framöver. Eller vad tror du? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxv Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Jag har pinnacle 9 fortfarande... Är det några störa skillnader på 9 och 10? Vill bara veta ifall man ska skaffa det...? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts