Piggelin Postad 14 september 2005 Postad 14 september 2005 Jag köpte i dag min första videokamera och har inte mycket koll när det gäller kameror osv. Med den så köpte jag Pinnacle Studio 9 plus. Jag var lite snabb kanske med detta program försökte söka lite på det här i forumet men hittade inte så mycket. Tror ni jag blir nöjd med köpet eller hade ni returnerat det och köpt annat ?? 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 14 september 2005 Postad 14 september 2005 pinnacle studio duger utmärkt åt en nybörjare (duger bra åt sånna som hållit på ett tag också) 0 Citera
Piggelin Postad 14 september 2005 Författare Postad 14 september 2005 Tack då kör jag vidare på det... 0 Citera
chi Postad 14 september 2005 Postad 14 september 2005 [citat=Piggelin]Tack då kör jag vidare på det...[/citat] HEJ! Jag har kört Pinnacle sen 1998 ungefär och programmet blir bättre och bättre. Jag har även Premiere Pro och andra program, men återvänder alltid till Pinnacle Studio 9. Tycker det är lättarbetat, logiskt och det funkar bra, bara man ser till att uppdatera med patcharna som kommer då och då. Pinnacles Studio program har blivit väsentligt mycket bättre under de 2 senaste åren :-) /chris 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.