Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag köpte i dag min första videokamera och har inte mycket koll när det gäller kameror osv. Med den så köpte jag Pinnacle Studio 9 plus.

 

Jag var lite snabb kanske med detta program försökte söka lite på det här i forumet men hittade inte så mycket. Tror ni jag blir nöjd med köpet eller hade ni returnerat det och köpt annat ??

Postad

[citat=Piggelin]Tack då kör jag vidare på det...[/citat]

 

HEJ!

Jag har kört Pinnacle sen 1998 ungefär och programmet blir bättre och bättre.

Jag har även Premiere Pro och andra program, men återvänder alltid till

Pinnacle Studio 9. Tycker det är lättarbetat, logiskt och det funkar bra, bara man ser till att uppdatera med patcharna som kommer då och då.

Pinnacles Studio program har blivit väsentligt mycket bättre under de 2 senaste åren :-)

 

/chris

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...