Riizen Posted June 18, 2003 Posted June 18, 2003 Jag har försökt koppla tven till datorn så man ska kunna se alla filmer man titar på i helskärms läge. Jag har laddat ner en detonator från nividia men jag har bara fått den att funka med windows media player., hur får man det att funka med premiere? 0 Quote
schönis Posted June 18, 2003 Posted June 18, 2003 Gå in på www.adobe.com Där borde innas ett svar iaf 0 Quote
street Posted June 19, 2003 Posted June 19, 2003 jag har oxå haft det problemet för mig har det bara fungerar lite ibland....men sedan på nåt konstigt sätt så fungerar det alltid ifall jag har mitt DVD program igång i bakrunden...inter Video winDVD eller nåt...konstigt men det fungerar iaf så jag klagar inte....jag tror att det är en intällningsfråga...prova o mixtra lite med nån inställning på grafikkortet kanske 0 Quote
schönis Posted June 20, 2003 Posted June 20, 2003 Installera om grafikkortet och ladda hem de senaste drivrutinerrna 0 Quote
Monochromic Posted July 3, 2003 Posted July 3, 2003 Tror man måste ställa in det i ett ställa i display properties i windows och sen överlagringsfärgkontroll och välja "helskärmsenhet" där. 0 Quote
Recommended Posts