jmalmsten Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Jo, det som så att jag undrar om någon läser Cinefex. Den verkar vara väl omtyckt och så, men jag har inte fått tag i ett eget nummer. Så jag funderar på att prenumerera. Är det någon som har erfarenhet av att prenumerera på tidningar från andra sidan atlanten? Vad ska man tänka på, vilka avgifter kan man räkna med? Är den värd pengarna? någon som vet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted September 12, 2005 Author Share Posted September 12, 2005 jag får väl anta att bristen på svar beror på brist på info... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpha60 Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Jag brukar läsa Cinefex och ja den är värd pengarna. Prenumerera från USA brukar inte vara några problem. Jag har aldrig prentat på Cinefex men däremot köpt lösnummer av dem och deras leveranser är seeeeeega. Tror det tog sex veckor för mig att få en tidning :( SF Bokhandeln i Stockholm har Cinefex och postorder om du vill testa ett nummer. Filminstitutets bibliotek har Cinefex om du är i krokarna och vill läsa baknr. /Fredrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted September 13, 2005 Author Share Posted September 13, 2005 SFbok? dah!!! att jag inte försökt med dom... nu ska jag ställa mig i ett hörn och skämmas en liten stund innan jag går in på deras hemsida... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts