swempa Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Har också gjort en sommarfilm! som är ca 30 min lång Den funkar bra i i nästan hela filmen men dock inte i slutet, där jag har lagt in bilder och en sång. Jag hade förut ca 11 kanaler där jag la in en bild/kanal. Bildvisningen höll på ca 1 min. När jag brände ut DVD skivan för att kolla hackade det i slutet av filmen något otroligt!! Jag gjorde om det genom att ta bort alla dessa kanalerna, tills jag hade två kanaler (1 för bilden, 1 för ljudet) Men ändå när jag hade renderat allt och skulle kolla på det på min DVD så hackar det fortfarande!! Vad är det för fel?!!! ------------------------------------------- Jag använder mig av Sony Vegas Inställningar: Audio: 224 Kbps; 48 000 Hz; Layer 2 Video: 25 fps; 720x576 Use this setting to create a PAL DVD-compliant MPEG-2 file. Template: DVD PAL Snälla hjälp mig!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 [citat=swempa]Vad är det för fel?!!![/citat] Har du defragmenterat dina hårddiskar? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted August 24, 2005 Author Share Posted August 24, 2005 [citat=Rogge][citat=swempa]Vad är det för fel?!!![/citat] Har du defragmenterat dina hårddiskar?[/citat] Vadå kan det bero på det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted August 26, 2005 Author Share Posted August 26, 2005 hallå????? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 [citat=swempa]hallå?????[/citat] Ja, det kan bero på det. Istället för att vänta, varför inte defragmentera för att prova och se om det är där felet ligger? Utan att prova så kommer du aldrig att hitta felet... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts