voyye Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 ¤#%#& &"#&¤"&"# Nu är det andra gången som ett band fastnar i min XM2. Förra gången skickades kameran iväg på lagning vilket resulterade i att de bytte ut hela kassettdelen. Naiv som jag är trodde jag givetvis att det konstruktionsfel som många drabbas av med denna kamera därmed skulle vara åtgärdat. Men inte då. Har inte råd att skicka iväg den varje gång luckan vägrar öppna sig. Finns det inte någon mekanisk spärr så jag kan öppna luckan ändå och rädda mitt mycket viktiga band? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Låter bekymmersamt.Märkligt att du efter rep drabbas igen.I värsta fall har verkstaden inte gjort ett smack.XM2-an har ju funnits ett ganska bra tag på marknaden och borde vara befriad från barnsjukdomar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyye Posted August 22, 2005 Author Share Posted August 22, 2005 Ska ta mig till serviceverkstaden idag och prata med dem, och försöka få ett kastnadsförslag. Tvivlar på att det går via konsumentköplagen om ursprungligt fel. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blotarne Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 märkligt om det är andra gången , jah ahr min XM 1:A å ahr inga problem :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts