bengt20700 Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Jag fick ett uppdrag att producera en film om yogaträning ute i det fria sommartid. Ett svårt uppdrag då allt går långsam och stilla med yoga, jag fick därför röra mig runt objekten istället, för att det skulle bli sevärt. Två vinjetter blev till som skapades av fri fantasi med för- resp. eftertext. Intressant höra hur vad som tycks om dessa två vinjetter. Klicka på länken, 82MB tar ca 4 min. att ladda hem med bredband. Mycket jobb är lagt just på vinjetterna, övrig film består mest i toningsövergångar för att få ett mjukt och lugnt flyt i hela filmen, 40 min lång. Andra scener av filmen är absolut inget att presentera på denna sajt. Glöm nu inte kommentera, det skulle vara kul att läsa svaren, negativt som positivt, fega inte. Kvalitén är här dålig då att jag fått filma av TFT-skärmen utan stativ, då jag inte fick ihop att ladda upp vinjetterna på annat sätt. http://s16.yousendit.com/d.aspx?id=1HEJHDEW91GLO3DICGH134LJ41 Filmen ligger uppe i 7 dagar på denna länk, till ca den 5 augusti -05. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts