anders10 Postad 27 juli 2005 Postad 27 juli 2005 Hej! Redigerar i Studio 9. Om jag har laggt en effekt på klippet och sedan lägger en övergång då kan jag inte lägga på collor-correction för bilden hoppar till vid övergången. Det blir liksom ett litet ryck. Vad kan detta bero på? Det är så fort jag lägger på color-correction. Jag kan i stort sett lägga på vad som helst men vid färgkorrigering blir den små ryck i övergångarna. Man kan kanske inte använda övergångar och collor-correction ihop? Tacksam för alla svar Vänligen Anders 0 Citera
Broman Postad 28 juli 2005 Postad 28 juli 2005 Är det bara så i programmet eller blir det så när du lägger ner filmen också? 0 Citera
anders10 Postad 28 juli 2005 Författare Postad 28 juli 2005 [citat=Broman]Är det bara så i programmet eller blir det så när du lägger ner filmen också?[/citat] Jag har faktiskt inte testat att göra en dvd när det rycker till som det gör. Men jag skall ta och bränna en och se om det försvinner! Tack för svaret! Anders 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.